NIKS cadeau

Met NIKS breng je weer wat minder spullen in de wereld en maak je toch goede sier.

NIKS cadeau

Ik koop NIKS
en bescherm de aarde

Koop niks

NIKS: Het meest gevraagde cadeau van Nederland

NIKS is een donatie aan Greenpeace die je cadeau kan doen. Door NIKS te geven of te vragen, stel je Greenpeace in staat om in actie te komen voor een eerlijkere, leefbaardere wereld en breng je weer ietsje minder spullen de wereld in.

Hoe werkt NIKS?

✉️ Kies een variant van NIKS

Er zijn verschillende varianten van NIKS. Kies NIKS van €10, NIKS van €25, of kies een ander bedrag.

💰 Reken af en maak iemand blij met NIKS!

NIKS-bestellingen worden worden van maandag tot vrijdag verwerkt en via PostNL verstuurd.  Op werkdagen (ma-vrij) vóór 10 uur besteld, verzenden wij NIKS nog dezelfde dag via PostNL (behalve op zon-, maan- en feestdagen)
Helaas is het niet mogelijk om NIKS in het buitenland te laten bezorgen.

NIKS maar dan anders

NIKS is eigenlijk niks bijzonders. De mooiste dingen in het leven krijg je namelijk gewoon voor niks. De vogels die fluiten, de zon die elke dag opkomt. Zonder dat we iets hoeven te doen, groeien de bomen, stromen de rivieren en zwemmen de vissen. Het gekke is, dat als we dat zo willen houden, er juist iets moet gebeuren.

En dat is precies waarom NIKS zo’n mooi cadeau is. Want als iemand niks voor je koopt, wordt er een donatie gedaan aan Greenpeace.

Dus dankzij dit cadeau van niks zorg jij ervoor dat er straks niks meer wordt gekapt voor palmolieplantages op Sumatra, dat er niks uit bepaalde delen van de Noordzee wordt gevist, dat er niks meer uit de grond wordt geboord in de Noordpool, niks meer wordt verkocht met het bestrijdingsmiddel glyfosaat en dat Nederlandse gemeenten niks meer afnemen van kolencentrales.

Noem dat maar niks.

NIKS in de vorm van het witte pasje is gemaakt van groeipapier. Stop het pasje in de grond en er groeien bloemen uit.